Vánoce 2023: Důležité termíny a další informace pro zákazníky
Vánoce jsou tady už za pár dní!
Na našem e-shopu najdete kousky, které by jistě potěšily Vaše blízké pod stromečkem, ale také vánoční dekorace. Připravili jsme pro Vás přehled nejčastějších dotazů, na které se náz zákazníci v těchto dnech ptají. Možná mezi nimi najdete i to, co zajímá vás.
Kdy nejpozději můžu objednat, aby mi zboží stihlo dorazit pod stromeček?
U zboží, které máme Skladem ihned, můžete objednávat až do 19. prosince 17:00.
(Toto zboží máme přímo na pobočce a k expedici je připravíme téměř ihned po přijetí objednávky)
Zboží s dostupností Expedice do 14 dnů – skladem u dodavatele můžete objednávat do 10. prosince 23:59.
(Toto zboží musíme nejprve objednat u dodavatele). Objednávky po tomto datu budou doručeny po Vánocích.
Dále by vás mohlo zajímat:
Co dělat, když se s dárkem netrefím?
Na vrácení produktu máte 14 dní, proto s odesláním zpět prosím nečekejte příliš dlouho. Instrukce pro odstoupení od smlouvy naleznete ZDE.
Je možné si zboží někde osobně prohlédnout?
Bohužel, náš e-shop nemá showroom, kde by bylo možné si zboží prohlédnout nebo vyzkoušet. Nicméně můžeme Vaši objednávku připravit a můžete si ji u nás vyzvednout osobně mezi 11 a 17 hodinou. Pokud máte o osobní odběr zájem, napište to prosím do poznámky v objednávkovém formuláři. Jakmile bude zboží pro vás připraveno, přijde Vám SMS. Osobní odběr je zpoplatněn podle ceníku.
Moje objednávka stále nedorazila. Kde je?
Zkontrolujte si dostupnost produktu v potvrzení vaší objednávky. U zboží je uvedeno buď "skladem" nebo "do 14 dní" Zboží skladem expedujeme nejpozději do 24 hodin, zboží s delší dostupností je třeba nejdříve objednat u dodavetele.
V den, kdy zboží expedujeme k Vám, odesíláme také tracking se sledováním zásilky. Pokud je zásilka na cestě delší dobu, než je obvyklé, kontaktujte linku Zásilkovny Česko +420 216 216 516 / Slovensko +421 221 201 135. (Tip: pokud nechcete mluvit s robotem, jednoduše mu řekněte, že chcete "mluvit s operátorem" – budete spojeni s živým člověkem.)
Pokud máte jiný problém, kontaktujte nás na info@alapointe.cz nebo na lince +420 771 192 626 (mezi 11 a 17 hodinou).